tisdag 24 mars 2009

Jag vill igen

De senaste dagarna har jag vid flera tillfällen fått frågan om jag tänker mig att komma hit igen, tredje gången gillt. Jag kan inte annat än att svara ja.

Ja, jag planerar redan en tredje resa till den här delen av världen. Den har så mycket att ge mig. Jag satt och tittade på en världskarta idag och funderade på vilka nya länder jag på ett praktiskt sätt kan inkludera nästa gång. Jag ser många alternativ. Hur lång tid behöver jag? Nä, alltså inte tills det är dags, utan för att hinna med allt jag vill...?

4 kommentarer:

Blingbling sa...

Om 7 år då kanske ;)

Hanna sa...

Bling: Jag planerar det ja... :)

Anonym sa...

Vad roligt! Så där tänker jag också varje gång.

Hanna sa...

Ester: Det är märkligt. Borde ju finnas så mycket annat att se. Hur ska man hinna allt?!