onsdag 25 mars 2009

Det stora röda

Idag har jag både sett och ätit ruus. Jag såg dem i skogen i Barossa valley. Sen åt jag dem på en BBQ i densamma. Ja, jag åt kött. Är det känguru så måste man prova.

Sen drack jag vin för glatta livet. Somnade i bussen på vägen hem efter en dag av vinprovande. Det får man göra.

Adelaide är nu gjort. Kvällen avslutades med gratis BBQ och efterrättsglass på hostlet. Det har definitivt sina fördelar.

Jag vet inte för vilken gång i ordningen jag planerat att packa väskan ordentligt men beslutar mig för att jag inte orkar. Nästa gång... Kanske. Tills vidare är allt nedtryckt på bästa sätt, men inte det mest praktiska. Imorgon ska jag flyga igen. Räknade på det och insåg att jag kommer att göra (minst) 14 take-offs och landningar under min resa. Och jag som inte ens gillar att flyga. Vad håller jag på med?!

Nu väntar det stora röda på mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen då finns det kanske hopp för en Game Kebab nedsköljt med nåt på den digra vinlistan på Belthazar i Kapstaden. :-)

Hanna sa...

Maria: Det tror jag nog...