onsdag 4 februari 2009

Mission

De skrivna ínlaggen blir inte publicerade nar datorerna i krokarna inte alltid har USB-utgangar. Tangentborden visar inte heller alltid det som de facto kommer ut, sa det blir lite kort idag.

Cienfuego ar varmt och skont. Igar fick jag frottera mig med turister pa bussen hit. Skont att antligen gora sig forstadd. Enamresenarer ar mycket pratsamma. De har sa mycket att beratta. Igar fick jag veta allt om kottepalmen av han som skrivit om den pa wikipedia. Och allt annat det finns att veta om palmer har i varlden.

Alla undrar vad jag gor pa Kuba. Semester ar inte ett giltigt svar. Alla tycks ha en mission. Nagot syfte med sin resa. Sa jag maste val skaffa mig ett ocksa eftersom ni inte hjalpt mig mycket.

3D farstas. Dans, dykning och dinera. Hittills inte mycket lycka i nagot. Men ikvall vantar i alla fall hummer till middag. Om jag inte far aka pa tur imorgon ska jag forsoka dyka.

Hasta luego!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hummer! That's the way to go gumman! Hoppas det blir någon dykning, låter härligt.

Anonym sa...

Hummer och dykning låter ju som två trivsamma aktiviteter. Man blir ju så avundsjuk så man blir grön i ansiktet.... Roligt för dig!

Roligt för oss att vi åtminstone kan följa dig i fotspåren virtuellt.

Anonym sa...

Hoppas hummern var snäll mot din mage.
Nya möten och erfarenheter räcker mycket väl som skäl nog.

Här hemma snöade det idag.
Vackert. Men lite värme och havsstänk skulle inte skada.

Anonym sa...

Hoppas hummern var god. Har du undervattenskamera med dig? Det vore kul att få se dykbilder.

Anonym sa...

Ingen undervattenskamera men andra har digitala. Jag ska forhoppningsvis fa ta del av bilder sa smaningom.

Hummern var god och snall mot magen!