måndag 9 februari 2009

Lata dagar

Jag har blivit kvar i Trinidad. Solen ar lite varmare aven om blasten kyler av. Jag har latat mig pa stranden, dykt mer i det stundtals iskalla vattnet, klubbat pa kvallarna.

Igarkvall kom till och med fleecen och jackan fram, det var kyligt. Men lite kubansk salsa varmer aven om jag fortfarande bara tittar.

Det ar inte mycket att rapportera. Jo, jag har slutat skriva inlagg i huvudet. Innebar det att jag har blivit av med mitt internetberoende? Eller bara att allt ar valdigt latigt just nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

varför inte ta dig en svängom!?;) Här hemma i svedala har ju jag börjat dansa i din frånvaro...

Anonym sa...

Hoppas en kuban drar upp dig på dansgolvet innan du åker därifrån, hur ofta får du chansen att dansa salsa i kuba... :)

Anonym sa...

Hm, blev visst Kotte här i farten...

Anonym sa...

Fro: Vad roligt! Nae, jag ar fortfarande skeptisk till salsan...

Stina: Jag tackar nej nar de fragar...