lördag 7 februari 2009

Acces is denied

Dessvarre slapper inte datorerna har i Trinidad in mitt usb-minne, sa det blir inga skrivna inlagg publicerade och inte heller nagra bilder.

Jag har i alla fall spenderat en dag pa stranden. Det var skont att slippa ut ur staden. Det har varit varmt ocksa for en gangs skull. Bad i Karibiska havet. Salt iharet, en skon strandkansla man betalar pengar for dar hemma kommer gratis har.

Jag vet inte riktigt hur jag ska resa vidare fran Trinidad. Camaguey ar nasta mal och jag skulle vilja dyka mer i Santa Lucia. Men tydligen ar hela stranden en stor all inclusiveresort och dar kommer jag nog inte trivas, for att inte tala om prislappen for det hela. Sa jag ska trots inre oro forsoka fordriva nagra fler dagar i Trinidad, dyka lite och sen till Camaguey. Vill helst inte behova spendera mer tid an nodvandigt i Havanna heller.

Sa var det en vecka kvar pa Kuba.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får samla ihop alla inlägg och ge ut en bok istället :)

Anonym sa...

Jag har alltid varit nyfiken på Trinidad. Min vän GH återvänder alltid dit. Hoppas på ett bildkollage.

Brrrr. Kallt i Stockholm idag. Men solen skiner. Den har man ju inte sett på en vecka :(

Anna Nyström