onsdag 7 december 2011

Candid camera

Jag älskar stor-kameran för att den tar fantastiska bilder, zoomar och har vidvinkel.

Men jag har också kommit på hur fantastisk lill-kameran är. Den är ju så pytteliten att jag kan ha den i fickan och enkelt dra fram den när som helst. Den är också både tyst och diskret vilket tillåter mig att ta bilder betydligt enklare och utan att hela världen ser det. Jag kan nästan gömma den i handen och filma fritt hela tiden. Ingen märker det. Möjligen tror de att jag håller kameran i handen bara.

Tror det bådar gott för en framtida film. Sen.


4 kommentarer:

Unknown sa...

Oooh, sounds sneeky.

Hanna sa...

That´s me. My preciousssss....

Blingbling sa...

Bra kvalla på snutten också. Mobilkamera?

Hanna sa...

Bling: Min gamla kompakta Ixus som jag haft sedan förra resan. He dug.