torsdag 16 april 2009

Road trip



Glad i solen


På vinprovning Margaret river


På vingården med Sheila



Smakar choklad - för tredje gången



Ett träd med hål i

Roadtrip fyra tjejer. Jag fick äntligen bilen, Sheila. Denna gången med lite sällskap från bussturen norröver. En svenska, en brittiska och en israeliska. Vi åkte till Margaret river och drack vin, åt ost, smakade choklad, smakade flingor och kakor och allt annat som var gratis. Vi skrev i sanden och kikade på Mammuth grottan. Maxa allt.

Nu har jag lämnat dem och Margaret river bakom mig, åkt genom Denmark till Albany. En vacker stad med själ. Jag gillade den direkt. Jag hoppas att den inte ska göra mig eller Sheila besvikna.

2 kommentarer:

Lilli sa...

Trevligt att få prata lite svenska mellan varven, eller hur.
Vad är pinnacles för något?

Hanna sa...

Lilli: En sten som står upp på marken. De är gjorda av limestone.