söndag 11 januari 2009

Valet

Jag försöker bestämma mig för vilka jeans som ska få följa med. Kriterierna är följande:

- Jag ska känna mig helt bekväm i dem
- De får inte vara allt för tajta eftersom det finns en överhängande risk för viktuppgång
- Även storleken har betydelse (vikten av dem likaså)

Jag är nu nere i tre finalister.




Lee.
Vikt: 500 g.
Plus: Sunkfaktorn.
Minus: Lite tajta. Trasig tvätt.



Levis.
Vikt: 600 g.
Plus: Sunkfaktorn, midjevidden.
Minus: De är lite slitna.




MissSixty.
Vikt: 500 g.
Plus: Hela.
Minus: För propra? Mörk tvätt.

Det lutar just nu åt Levis trots att de är tyngst. Vad är väl 100 g?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag röstar levis!

Anonym sa...

Fröt: Det känns i nuläget som det mest sannolika.

Anonym sa...

jag röstar också levis! du kommer att ÄLSKA att de är så baggy när du drar fram dem!